Есенна среща на FBN Bulgaria 2024 г.
- Kings' Valley Medical & Spa Hotel, Казанлък
С рекорден брой участници и изключително наситена програма ще бъде запомнена Есенната среща на FBN Bulgaria 2024 г.
90 участници от 31 компании-членки на „Сдружение на фамилния бизнес – България“ се включиха в проведената от 11 до 13 октомври 2024 г. Есенна среща на организацията.
Събитието по традиция се радва на неизменния интерес на членовете от всички поколения. И тази година представители на три поколения в членуващите семейства избраха да прекарат заедно един есенен уикенд в приятна приятелска атмосфера.
Основна локация на Есенната среща през 2024 г. беше Kings’ Valley Medical & Spa Hotel в Казанлъшки минерални бани – част от хотелската група Sofia Hotels Management.
Първият ден на срещата започна най-рано за членовете на Управителния съвет на Сдружението, които проведоха заседание.
Ресторант Софра на хотела посрещна за вечеря многобройните пристигнали гости на събитието.
Съботният предиобяд на 12 октомври беше посветен на богата лекционна програма.
Домакините на събитието в лицето на представителите на второ поколение на наскоро приетата семейна компания „Гранд Хотел Милениум София“ ООД – част от Sofia Hotels Management -Михаела, Светослав и Александър Козанови разказаха интересни подробности за бизнеса на компанията, за нейните постижения и проекти в развитие.
Кратко представяне на FBN Impact беше направено от българския екип на новата общност – Теодора Младенова и Гергана Манолова обещаха вълнуващи бъдещи инициативи по теми за значимото въздействие на фамилния бизнес.
Безспорен акцент в конферентната програма беше лекцията на Любомир Гетов от Another Point Advisers. Сертифицираният мениджмънт консултант с дългогодишен бизнес опит представи темата „Общуването между различни поколения - мотивация, комуникация и работа в екип“ и отговори на въпросите на заинтригуваните участници.
Лекционната част завърши с първото представяне пред българска аудитория на резултатите от изследване за нагласите на следващото поколение в семейно притежаваните компании в Югоизточна Европа. Събраната информация в единадесетото издание на PwC Global Family Business Survey на тема Transform to build trust беше презентирана от Юлиян Михов от екипа PricewaterhouseCoopers Bulgaria.
Съботният ден продължи с посещение на фамилен бизнес в региона. Представителят на второ поколение на компанията-член "Диневи Груп" Димитър Динев беше домакин на визита в с. Дядово, Новозагорско, където се намира агро базата на семейната „Венид Агро“. Емоционално и завладяващо домакинът разказа за старта и развитието на това ново за семейството начинание в сферата на животновъдството. За радост на деца и възрастни, Димитър Динев предложи разходка из селскостопанския обект, както и до построената от семейството му църква в селото.
Вторият ден от програмата на събитието приключи с вечеря в изискания хотелски ресторант Алба.
За първи път в неделния ден на Есенна среща организаторите предложиха на гостите още едно посещение на семеен бизнес. Гостуването на семейната компания-член „Кремък“ ЕООД в Стара Загора имаше предизвестен успех. Собствениците семейство Йорданови посрещнаха гостите си в централния офис на компания. Програмата, достойна за пълноценно самостоятелно събитие, включваше увлекателен разказ за бизнеса и предизвикателствата и успехите му, посещение на сърцето на фирмата - мониторинг центъра, от който дистанционно се обработват сигналите от над 20 000 обекта със системи за сигурност и видеонаблюдение; упражнения по стрелба с бойно оръжие на стрелбището, намиращо се в централата на компанията; разходка из природо-научния музей с една от най-големите частни колекции на ловни трофеи в България, разположена на площ от 400 кв.м.